Blandat

So You Think You Can Dance!!!

sytycdÅh, nu är världens bästa sommartraditions räddad – So You Think You Can Dance är tillbaka! Detta är verkligen en helg tid på dagen när jag kollar på detta och jag planerar hela mitt liv kring detta.

Förra året var jag på semester på Kreta så då laddade jag ner en app som heter DroidTV så jag kunde kolla på det när jag var iväg. Faktiskt en riktigt bra app btw som har alla möjliga serier och den kostar typ 70 kr i månaden. Den räddade mig när vi var i väg kan jag säga! 🙂

Vet inte riktigt vad jag tycker om det nya konceptet som de kör med ”stage” vs street”, men jag ska inte döma ut det förrän jag har sett det. Jag tycker ju att den som ska vara Americas favourit dancer ska kunna hantera alla stilar och inte bara de i deras egen genrer. Men som sagt, jag är inte helt 100% säker på hur detta ska gå till när tävlingarna börjar. Jag kanske har missuppfattat allt.

Standard

Lämna en kommentar